Europe and the Obama Presidency

Prof. Marc Lazar, President of School of Government, and Prof. Andrea Romano, course leader of the master programme on Italian Political Affairs, partecipate to the roundtable “Europe and the Obama Presidency” during the International Journalism Festival di Perugia.Il Prof. Marc Lazar, Presidente della School of Government, ed il Prof. Andrea Romano, coordinatore del Master in Affari Politici Italiani alla School, hanno partecipato alla tavola rotanda “Europe and the Obama Presidency” nell’ambito del International Journalism Festival di Perugia.