Apply now for the Summer Schools Joined Programme 2019!

Luiss School of Government gives the opportunity to attend a three-week joined programme in July 2019 (1-19 July). The initiative aims at providing attendants with a wider overview on political and institutional changes which are occurring in the European democracies.

The joined programme allows students to deepen their knowledge attending two summer schools, the Summer Program on Parliamentary Democracy and the Summer School on Populism and Democracy, which will offer a multidisciplinary perspective on populism parliamentary democracy.

Apply before May 20!