Conflict of Interest

Prof. Sergio Fabbrini, director of the School of Government participates to the International conference “Conflict of Interest” organised by the Basel Institute of Governance, University of Basel (University of Basel (Switzerland).Il prof. Sergio Fabbrini, direttore della School of Government, partecipa come relatore alla conferenza internazionale “Conflict of Interest” organizzato dal Basel Institute of Governance dell’Università di Basilea (University of Basel (Switzerland).