Winter School "The Parliaments of Europe in Democracy Promotion and Constitutional Transitions". Iscrizioni aperte.

Sono aperte le iscrizioni per la Winter School "The Parliaments of Europe in Democracy Promotion and Constitutional Transitions" finanziata dalla Commissione Europea attraverso l'Erasmus Intensive Programmes.

La Winter School è organizzata da un network accademico composto da; Università LUISS Guido Carli (School of Government e Centro Studi sul Parlamento), Roma; l'Institute of Advanced Legal Studies - University of London; l'Institut d'Etudes Politiques - University of Bordeaux; l'University of Hull.