The war in Ukraine: politics, economy, communication

Many distinguished speakers have analyzed the war focusing on different features: from geopolitical and economic scenarios to communication strategies.

• Conference speakers

Giovanni Orsina, Director of School of Government; Francesco Giorgino, Director of the Master in Political and Governmental Communication and Marketing; Giampiero Massolo, President of Ispi; Chiara Cardoletti, UNHCR’s Representative for Italy, the Holy See and San Marino; Valentina Meliciani, Director of Luiss School of European Political Economy; Giuseppe Italiano, Co-director of the Master in Cybersecurity; Mario Morcellini, Unitelma Sapienza; Marta Federica Ottaviani, journalist.